Agenda

dec
12
di
Home Decor Workshop
dec 12 @ 19:30 – 22:00

Mrs. Brightside & Miss Sugarbelly’s home decor workshop

Op dinsdag, 12 december ’17  organiseren wij, Mrs. Brightside (Danielle Bennenk) en Miss Sugarbelly (Hilde Suykerbuyk), een leuke home decor workshop!

Tijdens de workshop maken we een home decor item, vergelijkbaar met dit project , en een bijpassende kaart. Je krijgt na inschrijving voor deze workshop nog de vraag welke kleurencombinatie jij wilt gebruiken, dus je kunt je project eventueel aanpassen aan het interieur van je huis 🙂

Bij het maken van de projecten maken we natuurlijk gebruik van de mooie producten van Stampin’ Up! Wij zorgen voor alle benodigde materialen, koffie/thee en wat lekkers. Zelf zorg je voor een schaar, vouwbeen, lijm en als je die hebt een heat tool! De kosten bedragen € 12,50 p.p. en zijn inclusief koffie/thee en wat lekkers.

De Home Decor workshop vindt plaats in Café Tivoli (Kerkplein 6, Nispen) en we starten om 19.30 uur.

Wil je jezelf inschrijven of meer informatie? Stuur dan een mail naar danielle@mrsbrightside.nl Schrijf jezelf uiterlijk donderdag, 30 november ’17, in zodat wij genoeg tijd hebben om alles voor te bereiden!

dec
19
di
Verzamelbestelling
dec 19 hele dag

Hallo!

Ik verzorg graag je bestelling voor de prachtige producten van Stampin’ Up! Door bij mij te bestellen kun je ook meteen sparen voor gratis Stampin’ Up! producten, klik hier voor meer informatie daarover.

verzamelbestelling

Dit is een bestelling van meerdere klanten in een order. Deze vorm van bestellen is bedoeld als je onder de €50,- producten besteld.  Ik laat deze bestelling bij mij thuis bezorgen en je kunt het bij mij ophalen. De verzendkosten van deze order (5,95) zijn voor mijn kosten. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling door mij te laten opsturen middels BrievenbuspostPost NLKialapunt of  DHL.

Verzamelbestellingen vinden plaats op de eerste en de derde dinsdag van de maand!

Betalingen moeten op tijd binnen zijn. Zorg er dus voor dat jouw bestelling en betaling uiterlijk op de dag van bestelling gedaan zijn. Zodra je spulletjes binnen heb geef ik je een seintje, middels een mail of telefoontje. Je kunt bij deelname aan een verzamelbestelling geen Stampin’ Rewards verdienen, maar wel spaarpunten!

Bestellen per email

Wanneer je besluit te bestellen geef je mij per mail jouw bestelling (adresgegevens, productnaam, artikelnummer en aantal) door. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met bijgevoegd de factuur incl. betaalgegevens. Je bestelling zal pas bij Stampin’ Up! geplaatst worden als ik de betaling ontvangen heb.

Ik plaats de bestelling na 21.00 uur op de 1e en 3e dinsdagavond van de maand, dus zorg dat jouw bestelling én betaling dan binnen zijn!

solo bestelling

Natuurlijk hoef je niet te wachten tot een verzamelbestelling wordt geplaatst. Je mag ook individueel bestellen. Je stuurt mij dan een mail met jouw bestelling en ik plaats deze bestelling onder jouw naam en het wordt rechtstreeks naar jouw huisadres verzonden, verzendkosten zijn € 5,95 ongeacht het gewicht van het pakket. Bij een bestelling boven de € 50,00 (excl. verzendkosten), neem ik de verzendkosten voor mijn rekening! Woon je in de buurt en wil je jouw bestelling ophalen, dan kan dat natuurlijk ook 🙂

Weet je trouwens dat als je voor meer dan €200,00 (excl. verzendkosten) besteld, je in aanmerking komt voor Stampin’ Rewards? Zie het overzicht hieronder.

hostesscredits

vragen?

Heb je nog vragen? Stuur mij dan een mail en ik beantwoord deze z.s.m.

Lieve groeten en alvast hartelijk dank voor je bestelling,


 

 

dec
24
zo
Stamping Sunday bloghop
dec 24 hele dag

Inspiratie op stamping sunday

Iedere vierde zondag van de maand kun je jezelf laten inspireren tijdens de Stamping Sunday bloghop!

Een design team van Internationale Stampin’ Up! demonstratrices uit o.a. Nederland, Duitsland, UK, USA en Australië, laten je inspirerende projecten zien gemaakt met de prachtige producten van Stampin’ Up!

Iedere maand staat een ander product centraal, kom jij ook een kijkje nemen?

jan
2
di
Verzamelbestelling
jan 2 hele dag

Hallo!

Ik verzorg graag je bestelling voor de prachtige producten van Stampin’ Up! Door bij mij te bestellen kun je ook meteen sparen voor gratis Stampin’ Up! producten, klik hier voor meer informatie daarover.

verzamelbestelling

Dit is een bestelling van meerdere klanten in een order. Deze vorm van bestellen is bedoeld als je onder de €50,- producten besteld.  Ik laat deze bestelling bij mij thuis bezorgen en je kunt het bij mij ophalen. De verzendkosten van deze order (5,95) zijn voor mijn kosten. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling door mij te laten opsturen middels BrievenbuspostPost NLKialapunt of  DHL.

Verzamelbestellingen vinden plaats op de eerste en de derde dinsdag van de maand!

Betalingen moeten op tijd binnen zijn. Zorg er dus voor dat jouw bestelling en betaling uiterlijk op de dag van bestelling gedaan zijn. Zodra je spulletjes binnen heb geef ik je een seintje, middels een mail of telefoontje. Je kunt bij deelname aan een verzamelbestelling geen Stampin’ Rewards verdienen, maar wel spaarpunten!

Bestellen per email

Wanneer je besluit te bestellen geef je mij per mail jouw bestelling (adresgegevens, productnaam, artikelnummer en aantal) door. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met bijgevoegd de factuur incl. betaalgegevens. Je bestelling zal pas bij Stampin’ Up! geplaatst worden als ik de betaling ontvangen heb.

Ik plaats de bestelling na 21.00 uur op de 1e en 3e dinsdagavond van de maand, dus zorg dat jouw bestelling én betaling dan binnen zijn!

De bestelling van vandaag, 2 januari ’18, wordt pas op 3 januari ’18 geplaatst. zodat je ook meteen kunt bestellen uit de nieuwe voorjaars/zomercatalogus en sale-a-bration producten kunt verdienen!

solo bestelling

Natuurlijk hoef je niet te wachten tot een verzamelbestelling wordt geplaatst. Je mag ook individueel bestellen. Je stuurt mij dan een mail met jouw bestelling en ik plaats deze bestelling onder jouw naam en het wordt rechtstreeks naar jouw huisadres verzonden, verzendkosten zijn € 5,95 ongeacht het gewicht van het pakket. Bij een bestelling boven de € 50,00 (excl. verzendkosten), neem ik de verzendkosten voor mijn rekening! Woon je in de buurt en wil je jouw bestelling ophalen, dan kan dat natuurlijk ook 🙂

Weet je trouwens dat als je voor meer dan €200,00 (excl. verzendkosten) besteld, je in aanmerking komt voor Stampin’ Rewards? Zie het overzicht hieronder.

hostesscredits

vragen?

Heb je nog vragen? Stuur mij dan een mail en ik beantwoord deze z.s.m.

Lieve groeten en alvast hartelijk dank voor je bestelling,


 

 

jan
4
do
Creating Kindness blog- & videohop
jan 4 hele dag

creating kindness blog- & videohop

Iedere eerste donderdag van de maand kun je jezelf van 12 uur ’s middags laten inspireren tijdens de Creating Kindness blog- & videohop

Een design team van Internationale Stampin’ Up! demonstrators uit o.a. Nederland, Duitsland, UK, USA en Australië, laten je inspirerende projecten zien gemaakt met de prachtige producten van Stampin’ Up! De Creating Kindness design teammembers maken ook video’s waarin zij tonen hoe de projecten gemaakt worden, dus… Je kunt niet alleen van blog naar blog hoppen, maar ook van video naar video op YouTube!

Iedere maand staat een ander thema centraal, kom jij ook een kijkje nemen?

jan
6
za
Bloghop Creatieve Harten
jan 6 hele dag

Bloghop tijd!

Iedere eerste zaterdag van de maand vindt de bloghop van het Creatieve Harten team plaats. Bij een bloghop ‘hop’ je via zogenaamde link knoppen van blog naar blog. Op ieder blog vind je een of meerdere projecten gebaseerd op een specifiek thema en gemaakt met de prachtige producten van Stampin’ Up!

Laat je inspireren en doe ideeën op tijdens een bloghop. Onze bloghop start om 10 uur ’s ochtends en blijft ook na de dag van de bloghop gewoon bestaan.

Veel plezier gewenst 🙂

Tweedehands Verkoop!
jan 6 @ 10:00 – 13:00


Grote Stampin’ Up! uitverkoop!

Op zaterdag, 6 januari aanstaande, verkopen Sandra, Hilde en ik onze tweedehands Stampin’ Up! producten. Er zal een groot aanbod van afgeprijsde (tot 50%) producten aanwezig zijn. Denk hierbij aan stempelsets, stanssets, punches, assortiment linten, embellishments en natuurlijk papier en inkt.

Vanaf 10 uur ben je welkom en wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Opgeven voor dit evenement is niet nodig.

Tijdens de uitverkoop kun je ook meteen de nieuwe voorjaars/zomercatalogus en de Sale-A-Bration folder ophalen! Ook kun je een kijkje nemen bij onze inspiratie tafel gevuld met projecten uit de nieuwe catalogus.

Dus vergeet niet deze datum in je agenda op te schrijven!

jan
8
ma
Tunisch haken voor beginners
jan 8 @ 19:30 – 22:00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mrs. Brightside presenteert…

Mrs. Brightside presenteert de cursus ‘Tunisch Haken voor Beginners’ in januari 2018!

Tunisch haken wat is dat eigenlijk? Tunisch haken is een soort kruising tussen haken en breien. Je werkt met meerdere steken zoals bij breien, maar je doet dit met maar één naald die meer op een haak- dan een breinaald lijkt. Ik vind Tunisch haken hartstikke leuk en dat wil ik meer mensen laten ervaren. Dus heb je altijd al willen leren Tunisch haken? Dan is de cursus ‘Tunisch
Haken voor beginners’ van Mrs. Brightside echt iets voor jou.

wat houdt de cursus in?

Tijdens deze cursus leer je de basis van het Tunisch haken. Je leert diverse steken (5 in totaal), zoals de basis-, tricot- en ribbelsteek, maar ook het recht haken en het aan elkaar haken van diverse onderdelen komen aan de orde.

De beginnerscursus bestaat uit 6 bijeenkomsten. Deze bijeenkomsten zijn, om de week, op de maandagavond van 19.30 tot 21.30 uur. De voorlopige data zijn:

  • 8 januari 2018
  • 22 januari 2018
  • 5 februari 2018
  • 19 februari 2018
  • 5 maart 2018
  • 19 maart 2018

Tijdens de bijeenkomst (locatie wordt nog bekend gemaakt) krijg je uitleg over een specifieke basissteek en ga je tijdens de les en thuis aan de slag met je ‘huiswerk’. Je moet er rekening mee houden dat je gemiddeld een uurtje of twee per dag ‘aan de haak’ gaat. Het fijne is dat het handwerk makkelijk mee te nemen is, dus je kunt ook haken in de trein, voor de tv, tijdens de lunchpauze op je werk, enzovoort.

Aan het eind van de cursus ga je naar huis met je eigen Tunisch gehaakte kussen van 40 x 60 cm én misschien wel een nieuwe hobby… Hoe leuk is dat?

kosten

De prijs is € 75 p.p. (vooraf te betalen) dit is inclusief alle materialen. Denk aan o.a. kwaliteitsgaren, Tunische haaknaald met verlengstuk, kussenvulling 40 x 60 cm, geprint en video lesmateriaal, bonusuitleg extra steken/variaties, koffie/thee en wat lekkers. Dit komt uit op ongeveer € 12,50 per bijeenkomst, dus een goede deal 🙂

Je mag trouwens je eigen kleuren uitzoeken! Hierover wordt je geïnformeerd na je inschrijving. Lees alle informatie nog eens op je gemak door in deze pdf: Informatie Tunisch Haken voor beginners

Interesse of inschrijven?

Ben je geïnteresseerd, maar heb je nog vragen? Stuur mij dan een mail: danielle@mrsbrightside.nl
Weet je al zeker dat je mee wilt doen? Dan kun je jezelf via deze link aanmelden: http://bit.ly/2yq5UmJ

Je ontvangt na de inschrijving een bevestiging en informatie m.b.t. betaling en kleurkeuze voor je project. Let op: VOL = VOL (max. 12 deelnemers) en de inschrijving sluit op 1 december ’17!

Hartelijke groeten,

jan
13
za
Kaartenbuffet Celebration
jan 13 @ 10:00 – 13:00

 Mrs. Brightside & Miss Sugarbelly’s Kaartenbuffet

Vanaf begin 2018 zullen de workshops van Mrs. Brightside (Danielle Bennenk) en Miss Sugarbelly (Hilde Suykerbuyk) plaatsvinden op de tweede zaterdagochtend van de maand.

Op zaterdag, 13 januari ’18 organiseren we weer een kaartenbuffet met dit keer een iets andere aanpak:

  1. Wanneer je jezelf inschrijft voor ons Kaartenbuffet ontvang je van ons, per mail, een buffetmenu van ongeveer 10 verschillende kaarten met als thema ‘Celebration’. Deze kaarten zijn allemaal gemaakt met de mooie producten van Stampin’ Up! en met name met producten uit de nieuwste catalogus en Sale-A-Bration folder! Je kunt je keuze trouwens ook meteen via dit formulier maken: https://goo.gl/forms/ZzwuBVQAiqxLlqOt1 (Invullen en versturen, je bent dan tevens automatisch ingeschreven voor ons Kaartenbuffet!)
  2. Uit dit buffetmenu maak je een keuze. Je kiest minimaal 2 kaarten en maximaal 6 kaarten om te maken tijdens de workshop. Dit mogen ook dezelfde kaarten zijn.
  3. Je geeft jouw keuze door via het inschrijfformulier.
  4. Wij zorgen dat de benodigde materialen voor jouw kaarten klaarliggen tijdens de workshop.

Tevens kun je die ochtend ook meteen de nieuwe voorjaar/zomercatalogus én Sale-A-Bration folder meenemen (als je die nog niet hebt natuurlijk) en je laten inspireren door verschillende projecten.

De kosten voor deze workshop bedragen minimaal € 5,00 p.p. als je twee kaarten maakt. Voor iedere extra kaart die je maakt, betaal je € 2,50. Maak je 4 kaarten, dan betaal je € 10 en bij 6 kaarten betaal je € 15. Wij zorgen voor alle benodigde materialen, koffie/thee en wat lekkers. Zelf zorg je voor een schaar, vouwbeen en lijm! 

Het kaartenbuffet vindt plaats in Café Tivoli (Kerkplein 6, Nispen) en we starten om 10.00 uur.

Wil je jezelf inschrijven of meer informatie? Stuur dan een mail naar danielle@mrsbrightside.nl

Om alles goed voor te bereiden sluit de inschrijving  op maandag, 1 januari ’18.

jan
16
di
Verzamelbestelling
jan 16 hele dag

Hallo!

Ik verzorg graag je bestelling voor de prachtige producten van Stampin’ Up! Door bij mij te bestellen kun je ook meteen sparen voor gratis Stampin’ Up! producten, klik hier voor meer informatie daarover.

verzamelbestelling

Dit is een bestelling van meerdere klanten in een order. Deze vorm van bestellen is bedoeld als je onder de €50,- producten besteld.  Ik laat deze bestelling bij mij thuis bezorgen en je kunt het bij mij ophalen. De verzendkosten van deze order (5,95) zijn voor mijn kosten. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling door mij te laten opsturen middels BrievenbuspostPost NLKialapunt of  DHL.

Verzamelbestellingen vinden plaats op de eerste en de derde dinsdag van de maand!

Betalingen moeten op tijd binnen zijn. Zorg er dus voor dat jouw bestelling en betaling uiterlijk op de dag van bestelling gedaan zijn. Zodra je spulletjes binnen heb geef ik je een seintje, middels een mail of telefoontje. Je kunt bij deelname aan een verzamelbestelling geen Stampin’ Rewards verdienen, maar wel spaarpunten!

Bestellen per email

Wanneer je besluit te bestellen geef je mij per mail jouw bestelling (adresgegevens, productnaam, artikelnummer en aantal) door. Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met bijgevoegd de factuur incl. betaalgegevens. Je bestelling zal pas bij Stampin’ Up! geplaatst worden als ik de betaling ontvangen heb.

Ik plaats de bestelling na 21.00 uur op de 1e en 3e dinsdagavond van de maand, dus zorg dat jouw bestelling én betaling dan binnen zijn!

solo bestelling

Natuurlijk hoef je niet te wachten tot een verzamelbestelling wordt geplaatst. Je mag ook individueel bestellen. Je stuurt mij dan een mail met jouw bestelling en ik plaats deze bestelling onder jouw naam en het wordt rechtstreeks naar jouw huisadres verzonden, verzendkosten zijn € 5,95 ongeacht het gewicht van het pakket. Bij een bestelling boven de € 50,00 (excl. verzendkosten), neem ik de verzendkosten voor mijn rekening! Woon je in de buurt en wil je jouw bestelling ophalen, dan kan dat natuurlijk ook 🙂

Weet je trouwens dat als je voor meer dan €200,00 (excl. verzendkosten) besteld, je in aanmerking komt voor Stampin’ Rewards? Zie het overzicht hieronder.

hostesscredits

vragen?

Heb je nog vragen? Stuur mij dan een mail en ik beantwoord deze z.s.m.

Lieve groeten en alvast hartelijk dank voor je bestelling,